Peristiwa2 yang berlaku

1.Mase cucuk duit, kad kene telan
2.Tak cukop tido, sebab kene amik kad maybank balik
3.Isi Minyak kat shell, ntah mcmmane ntah minyak tu bleh melimpah kluar
4.Mase nak end shift, budak yang sepatotnye dtg kol 7.00 dtg kol 7.30... balik lambat aku
5.Rokok kat 7-11 kene curik, aku yang jage... tapi takde pape
6.Petang tu main bola, team aku kalah walopon aku score 2
7.Kaki aku kene rembat sampai bengkak lame dtg balik
8.Patu luke plak kene tibai ngan azmi sampai jatuh tersungkur.. berdarah byk
9.Balik umah, mak aku marah asal kaki berdarah terok..
10.Mak aku x kasi main bola, tapi peduli ape aku... main gak
11.Mase nak amik kfc kat wan, kaki aku tersepit antara 2 kerete kerana x kasi kereta lagi satu tu bercalar, aku tahan lar... tapi kakak aku x nampak... sakitnyer aku jer tau[susah nak explain]
12.Kakak aku sibok marah2 sebab kol 12 aku nak pakai kete kluar
13.Byk kawan hipokrit ar.... aku maleh nak sebut sape
14.Malam tu tido kol 3 walopon dah baring atas katil dari kol 11.. tatau knape..

seksanya 17 haribulan ni..... pedih

5 comments:

  1. Anonymous said...

    hahahahaha... padan muke ko.... hahahaha

  2. -FlipOff- said...

    siot tol... kalo ko kene nanti ko tau ar

  3. Anonymous said...

    isi minyak pon tak lepas... buat malu je

  4. -FlipOff- said...

    slalu tiap hari ok jer... hari tu jer cam sial!! isi minyak pon x lepas

  5. PF37 said...

    hahahaha.. ko mmg best!



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.