Special Thanx

Aku ngucapkan Terima kaseh kepada Hafizul Azhari Bin Zulkifri yang telah membawa aku, azhar dan ayid ke SUnway PIramid malam semalam dan pegi SUmmit... walaupon rancangan awal nak tgk wayang, tapi smua duit RM10 sehelai jer ade... Nyahahaha takperlah.. jadi lah makan kat Kedai Kopi.. dapat makan gak chicken chop!.. keh keh keh

Kepade Ayie dan azhar, ikan hitam yang kite tgk kat kedai kopi tu bukanlah ikan emas sebenarnye seperti yang korang war war kan.. aku pon tak tau ape name ikan tuh.. janji kite makan ajer... KEkeke

Image Hosted by ImageShack.us
Semalam juga aku dapat gak main bola setelah lame meyepi daripada game ini.. walaupon tak dapat score, tapi aku puas hati lar main.. Terima kaseh juga kepade Abhar Ahmad yang telah memanjat pokok setelah bola kite yang usang tu tersangkut kat pokok... HAHAHAHA... nasib baik jatuh gak..
kekekekeke

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.