Tajuk Hari ini ialah Gampang

Image Hosted by anakaram7elevengampangwaklu

Sudah 3 bulan lebih dah aku keje Kat 7 eleven nih... sedar atau tidak.. aku sudah pon digelar senior.. so, ramai la junior budak2 baru nak keje... ada lar satu shift tu die letak 4 orang... kepale lutut die ar... 2 orang dah jage kaunter, 2 orang lagi watper? Budak baru tu plak wat bodo berdiri mcm tunggul sambil memikirkan masa depan.. Patu jalan mcm ala2 britney yang hilang pedomanduh Masa aku tgh scan barang plak die sibok tgk2, kang aku campak gak kang komputer tuh..

Patu aku pi lar rehat kat restoran dekat tuh.. Bangang tol, pekerja nak dekat 1 dozen.. aku dtg wat dek jerk.. DOk berdiri korek idung, korek bontot... anak aron!:pig:.. patu kalo aku tgh makan tu jgn lar tgk, kang aku baling gak garpu tuh.. Muke dah lar tuuuttt.. Nasha Aziz korek Hidung lagi lawa! Dem!

2 comments:

  1. Anonymous said...

    7 eleben sux... kuikuikui

  2. Anonymous said...
    This comment has been removed by a blog administrator.


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.