Semakin Hari Semakin Sengkek

gambar sengkek
Setelah dianggarkan duit yang tinggal kat aku... tinggal 4 tahun lagi aku akan diumumkan sebagai muflis kalo x dapat carik duit(lambat lagi). Oleh itu, duit yang ada sekarang baik digunakan utk makan. Sungguhpun begitu, makan jer duit aku tak abeh.. oleh itu, aku decide nak beli
1.Mp3 player
2.Pen Drive
3.512 ram utk pc lemau aku ni

So, bajet2 duit aku akan abeh utk ini sahaja. Selain itu, kalo mampu aku juga nak pegi kl angkat bini baru. Name die dalam IC ialah Pentium 4 Binti Intel. huhuhu

*sengkek = membawa maksud miskin atau tidak mampu atau tidak ada duit

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.