Hari ini hari sabtu

Kepade sape2 yang tatau hari ni hari sabtu, ni lah die hari sabtu..



Skrg mid term break.. Oleh itu, Aku yang skrg berade di mmu akan balik ke shah alam esok pagi kot(ntah le). Nak balik urut kaki, study skit(bleh ke nie??), merayap(ni kompom) dan lain2(ade ar, mane ley bagitau). Lagipon x de orang kat shah alam, smua dah pandai2, oversea la, U la, takde yang dok umah lagi dah.

Aku dah rase dah perubahan degree ngan foundation, degree kene ++rajin, --malas xxbace buku //mase baru dpat score. Dan result latest dari match kitorang =
La seleccion 2 - 1 Cool United. Bangga aku walopon aku injured main 2nd half jer, tp menang gak team kitorang. Member aku satu mmu tau yang aku "short pass" keeper bukan shoot. Argghhhh Malu nyer... asal lar x score ari tu... tp papepon menang... X sia2 beli jersi mahal2.. wakakkakaka..

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.