Jeng Jeng Jeng


Dah masok gamma year dah, dok hostel lagi.. alhamdulillah dpat hostel.. dpat tingkat 5 (hamek ko!!). tiap2 hari naik tangga cam naik tangga batu caves, kadang2 naik tangga cam x sampai2 je tingkat 5(ni tipu ni). Plz MMU, tolong lar wat lif.. (T_T) muehehehe! Patu bilik dah lar sebelah macha, jgn ckap lar die nyer bising... die ingat hostel ni disco hapo? DEM! tp macha ni pelik, pehal ntah die slalu pasang lagu melayu.. nasib baik lagi la.. hohoho.. kalo x aku dah flying kick laju2 je rumate2 die.

Seperti biase, kat mmu.. study/men game pun aku tatau la.. Seperti biase jugak, aku download citer korea/japan baru.. tp yang paling best aku layan PROPOSAL DAISAKUSEN. Aku rekemen kepade sape2 yg layan citer jepon nie, kalo yang x layan anda boleh berambos.. MUAHAHAHA!
Sekian.. Harap maklum

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.