Kene tag

kene tag ngan xua gapodio yang bertajok

BARANG² KESAYANGAN YANG TIDAK BOLEH BAWA KETIKA MATI?

haih, aku dah lar tak byk barang. Tp ade je barang aku sayang.

1st - Kete Kancil aku.
Walopon kancil, tapi tetap duit aku. Bende paling mahal yang aku ade, kalo kete kancil ni kene curi, rase nak bunoh diri je. Kalo nak tau, kete kancil aku leh transform. Die Autobot bukan decepticon.



2nd - Pc aku
walopon nazak, tp still leh men game lagik. Aku bukan sayang cpu jer atau monitor, sayang dari monitor sampai ke mouse



3rd - henset sony ericson k770i aku.
walopon bapak aku kasik, tp aku sayang macam aku beli duit sendiri



Ok dah...
Nama² kat bawah nih, anda sudah kena tag. Sila berbakti kepada bloggers.(ayat xua, copy je)
1. Adam(ko kene wat)
2. Haikal (aku letak je, bz takyah wat)
3. Xeno (mcm la die nak wat)
4. Mann(aku tarok je)
5. Sape nak2

2 comments:

  1. dayana said...

    abg man xleh wat
    de bz
    hahahaha

  2. FlipOff said...

    acet.. ade orang tolong replykan la... :D



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.