Oh My School

WOW! Tetibe je aku rase nak citer. Week lepas aku pegi skolah lame aku balek iaitu SMKS 24. Aku pegi sebab nak buat sijil berhenti sekolah yang baru je. Ni smua sebab aku nyer fail sijil ilang. Abes sijil2 aku termasok la sijil spm, surat beranak smua totally hilang!. Berbalek pade citer, aku pegi lar skolah tu. Lepas tu, abang office tu soh lar jumpe cikgu yang mengajar aku time form5 kalo nak evaluation tulis kat sjil berhenti tu. Aku agak segan lar awal2 nak jumpe.

Lepas tu dgn selambe aku terserempak lak ngan Puan.Siow. Aku terkejot gak sebab die ingat name aku lagik. Muahahaha aku terbangga sekejap. Patu mintak lar pertolongan kat die soh tulis2 sket pasal aku. Patu die amek top student nyer sijil berhenti skolah tros die copy ayat2 dalam tu. Perghhh mmg sijil berhenti skolah aku mmg menipu la kan. Ahahaha, patu terjumpe lak cikgu norwati yang ajar aku math lu. Die lepak ngan ramai cikgu mase tu, pn.siow ckap la ade mane2 cikgu kenal mamat ni. Dgn selambe pn.norwati ckap "Haziq!". Wah, skali lagik bangga aku sekejap, terpakse lar aku citer2 sket ngan cikgu2 kat situ pasal aku kejap. Walopon cikgu laen mmg x ajar aku. Wah, tetibe aku rase sayang kat skolah aku tu. Patu jumpe lar Pn.Normawati lak(dah naek pangkat dah die). die yang setelkan pasal sijil aku sbb pengetua takde. Citer2 la ngan die. Die mmg kompom lar kenal lagik aku sbb dah anak die same baye ngan aku. hari raye pegi umah die, kalo die lupe gak mmg aku nak choke slam je. Ekekekeke. Patu dah setel, pegi balai polis buat report patu pegi wat surat beranak baru lak.

Tetibe rase nak kasik award kat cikgu lak
Cikgu aku paling sayang dan best
Pn.Siow, Pn Sarifah, Pn.Norwati, Pn.Norlita
-sbb dorang ajar best, friendly dan rapat ngan aku terutama pn.siow yang ajar aku fizik kimia math add math, seb baek dpat A subjek tu kat spm. Pn.norlita lak ajar aku time form3, tapi die still ingat aku stiap aku tegor die. patu die mmg sempoi lar kalo ajak borak2. Pn sarifah lak sbb die cikgu kelas aku, asal nyer aku ketua tingkatan 5. sbb aku form4 aku class rep gak. tp mase form5 aku letak jawatan awal tahon sbb aku rase malas nak pikol dah tanggungjawab tu. tu agak frenly ngan die.

Cikgu aku sayang
Pn.Normawati, Pn.Chong, Pn.Shela, Pn.Azlinal, cikgu siti
-cikgu ni baek, tapi kurang rapat sket. Pn Azlinal kureng sket sbb die mase ajar aku awal2 die anti sket aku. Aku dok ngan pmpuan cine pon die marah. Tapi lame2 ok gak.

Cikgu aku anti
pengetua ngan cikgu pendidikan seni, cikgu sena
-pengetua baru 2 hari masok dah tangkap aku rambot panjang, aku mmg anti giler... time tu abes rambot aku kene tobek.
-cikgu pendidikan seni zairul akmar, ape lagik tah etc. keje nak fail kan aku je. patu nyusahkan student buat bende2 kerje tah. aku rase aku fail pendidikan time form2. kalo tak mesti leh dpat no lagik baek dalam kelas.
-patu cikgu Sena keje nak kelentong bdak2 je. Ape jadah kat india dah pentium 8. Cibai mase kat skolah die tipu bdak2 senang je.

Cikgu aku tak sayang
-cikgu yang x ajar aku, enough say

4 comments:

  1. Nonichan said...

    weh ko g skola? ade pape yg bes ke? pokok kelas biology dlu idup lagi tak? wakakak

  2. -FlipOff- said...

    ape yang best?
    -tah, aku tgk macam sunyi jerrrr... budak2 maken sket. pengawas baju kaler kuning(kaler cam baju lusuh)
    -pokok bio kite(actually aku nyer pokok tak idop pon) dulu dah besar dah.. tak nampak berbuah ke tak.
    -Hurmm... yang laen mcm dah cat baru je. aku tak round2 mane2 pon. kat pejabat ngan bilik guru je. cikgu byk baru2. aku wat dunno je.
    Kesimpulannyer, x best pon. huhuhu

  3. Anonymous said...

    cam knl je cikgu normawati..
    repot kat dalila..
    ayokkkk~
    wakakaka

  4. -FlipOff- said...

    jangan laa... hehehe



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.