From Genting


21/1 1st time aku jejak kat genting. Perghhh rase cam kat oversea. Kabus tebal, sejuk, makanan mahal2, pakai tebal2 macam kat england dan macam2 lagi. 1st time gak naik roller coaster (malunyer). Tapi overall mmg best la. Meh aku highlight sket trip ni.

Rating utk Outdoor

Kapal - 5/10 (bosan je)
Roller coaster - 8/10 (yang 1st ngan 2nd jer best, laen kureng)
Bumper boat - 7/10 (cibei engine aku leh mati tgh2 tasik)
Buaian amende tah - 2/10 (cibei sekali lagi kerana buat aku pening)
Crazy space ship - 0.1/10 (cibei 2 kali kerana buang mase aku)
Space-shot - 10/10 (terbaek, tak terkate ape)
Go-kart - 3/10 (cibei sebab slow sgt)

dan laen2 aku tak ingat tu aku kasi dalam 3-5/10 la.

Quote terbaek di genting

zogun - "kat bawah tu ko boleh beli saguhati"
raja mahadi - "giler la, macam kat genting"

Picture terhodoh memalukan


Aktiviti
21/1 pagi - men bende outdoor
21/1 ptg - balek bilik tido mampos
21/1 malam - maen indoor
21/1 tgh malam - main card, citer hantu, jalan2, pg oldtown minom2, melepak, tido
22/1 pagi - breakfast buffet, maen card, siap2 chow

Special thanks
Credit to daus and nadhil organize trip ni.
Credit to cokrain, nadhil and azrul kerana menjadi cameraman tak berbayar.

2 comments:

  1. Anonymous said...

    asal x citer ko muntah?haha

  2. -FlipOff- said...

    hahaha...
    giler la orang dah ade domain masok blog aku.. terharu syial



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.