New post?

Ha gua nak bagitau, gua kurang update sket blog ni sebab gua busy blaja, men bola dan sibok update blog Spirulina FC. Silalah lawat jika anda kelapangan dan menyokong utk memajukan dunia Bola sepak Malaysia daripada anda layan Akademi fantasi, Puaka Niyang Rapik, Geng bas sekolah, blablabla etc. Ha kalo korang nak tengok J-Drama takpe, sebab itu mmg favourite gua. Dengan jumlah liabiliti sekarang, dapatkah gua tido dgn tenang? Oh mmg tenang skali. Sebab tido adalah 1st priority. =)

Sem lepas tak dpat masok MMU Cup. Sem ni awal2 dah register. Yer la semenjak budak2 ni semangat tetiba nak men League balek, gua sebagai admin senior pon kene lar buat post yang membina sket utk teammate. Harapan gua supaya team sem ni dapat pegi jaoh. Sekian

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.