Problem

Ade satu problem ni, ni mmg dah lame terjadi. Ini semua berpunca sebab bilik aku kat hostel mmu dekat ngan toilet. Dah cukop la ngan problem student2 cibai tak flush jamban, toilet takde lampu, sinki nyer paip bocor. Skrg ni plak masalah bdak2 nyanyi kat toilet tak ingat dunia.

Aku bukan ape, aku tak kesah pon orang nak nyanyi2 nih. Tapi, lirik tu biar la btol. Suara tu biar la sedap. Nafas tu biar la ckop. Pitching tu kasi lar sedap. Ini semua mcm nyanyi mcm Mawi tgh korek idong, mmg lar tak sedap.

Cadangan aku
- Pengeluar2 barangan elektronik kluarkan la mp3 yang kalis air, biar la dorang ni nyanyi tak silap lirik, ikot rentak. Biar dorang bwak mp3 pegi toilet ngan machonyer. So, aku sebagai jiran kepada toilet pon x kesah sgt kalo diorang nyanyi. Jangan kluarkan mp4 kalis air lak, mmg laen la bdak2 ni buat kat toilet.
- Aku cadangkan, sebelom korang masok toilet tu praktiskan lagu2 korang nak nyanyi tu kat bilik dulu yer kasi sedap.
- Letak judge kat dpan pintu bilik air. Biler bdak2 ni kluar dari toilet, dgr la comment dari judge ala2 macam american idol


aku rase ckop la tu kot utk post mengisi mase lapang ni. Sekian

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.