Ampun

Gambar gayboy Mong

Ampun Mong, aku tak dapat lawat ko. Jaoh sangat hospital. (T_T)

Aku risau giler dowh dengar ko accident. Tetiba dapat forward message dari dynat kate ko accident. Aku call nombor maxis ko, ade pompuan angkat. Die kate silap nombor, maybe sebab aku cakap "Mong" kot bukan Zulhelmi. Mintak nombor2 laen kat budak2 ni, hantar msg tak dapat reply pon. Risau gak salah nombor lagik. Aku rase serba salah giler tak dapat contact ko.

Takziah Mong. Semoga adik ko ditempatkan bersama orang2 yang beriman.
Get well soon Mong!!

ni baru lar ade mase nak update blog.

1 comments:

  1. he11mi~ said...

    hehe.xpe2.aku xkesah.tp aku kesah ko letak gmbar aku tulis gayboy padahal ko yg gayman.cepat carik awek!hehe



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.