1/Dapat knowledge
-Tak payah elaborate, mmg banyak ilmu dapat brother-brother yang dah senior nak pencen dah. Tapi sebab aku dengar nak tak nak je, knowledge dapat pon tak banyak mane.

2/Dapat saving
- Saving giler, duit aku kluarkan dalam sehari time aku nak lunch je. Sarapan slalu staff-staff situ belanja. Nak dibandingkan duit belanja nak idop kat MMU, boleh save beli sebijik peti ais baru.

3/Dapat dosa
-Semase kelapangan, aku kitorang akan mengumpat sesiapa sahaja yang di ingatan. Perkara ini memang tak dapat dielakkan. List orang dingumpat termasok la S___, D___ dan staff2 di situ.

4/Dapat lemak free
-Semase intern di shah alam, selain daripada follow staff keluar buat docket, tiada aktiviti lain yang dilakukan slain tido di surau, duduk atas kerusi dan melihat jam dinding. Bersukan pon dah kurang, malah makanan yang dimakan tidak dikurangkan.

Tempoh intern
      |                     x
      |               x
      |          x
      |    x
      |_______________
                    lemak terhasil di perut
-graf menunjukkan tempoh intern berkadar terus ngan lemak terhasil di perut. Semakin lame intern, semakin boroi lah aku

5/Dapat makan asap free
-untuk mengelakkan mengaibkan orang. Dapat makan asap free tak dapat diterangkan

6/Dapat round2
-sebenarnya shah alam ni besar gak, kadang2 follow staff buat keje pon leh tau shortcut baru. Pusing roundabout 3 kali dah sampai ibusawat lain.

7/Dapat menguruskan masa dengan baik
-misal kate balik pukol 5:30pm. 5:20pm aku dah dpan mesin punch card. Kalo kelapangan boleh panaskan enjin kete dulu.

8/Dapat lain2
-contohnya, dapat penat. dapat kenalan baru, dapat keseronokan. dapat stress (wakakaka) dan lain2

4 comments:

  1. he11mi~ said...

    ko xdpt awek lg.truskan mencari:P

  2. -FlipOff- said...

    awek dah 2 lori. nak carik lagi 1 lori. kehkehkeh

  3. abg tough said...

    S____ tu sapew? mesti ngumpat aku kan.. cb

  4. -FlipOff- said...

    s utk sambagamaran



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.