Intern

Mr. Letchu tgh turonkan ilmu beliau

Ha lu jangan main2, ini Mr. Letchu. Dia otai fiber cable. Lu tanye je pasal projek2 fiber ni die leh jawab sambil tibai lu. Hari ni die ajar kitorang splicing gelak2 je. Alat2 yang berharga satu kete kancil rileks sahaja gua dan member2 intern lain main2. Ada lagik satu otai, tapi takde gambar. Ha nanti gua update

Ape name tah alat ni
Ha inilah die alat aku cakap tadi, kalo aku rosakkan alat ni jual kancil aku pon tak tentu lagik dapat ganti balik harga alat nih. Nampak jer kecik, tapi bende ni lar sambungkan fiber cable dalam joint. Step2 untuk pakai alat nih sangatlah leceh.

p/s=dem tol member2 intern kat tempat lain goyang2 kaki lagik

2 comments:

  1. Anonymous said...

    haha ko dah start keje. aku relaks lagik

  2. mong said...

    aku pun rilek.hehe.alat tu cam bole jd transfomes j.baik2 pegang:P



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.