Sold

Busy menjual tiket minggu ni sebab tiba-tiba last minutes tak berminat utk menonton perlawanan tak best langsung iaitu Malaysia v ManU. Post kat lowyat.net nyer forum. Dapatlah carik beberapa buyer, tetapi aku malas nak yang jaoh-jaoh sbb dah kesuntukan waktu.

Sebagai penyokong team yang menentang ManU tak kira la team sekolah ke team OKU ke atau juga team Ah Beng, saya mendoakan Malaysia menang!! Oh Yeahhhhhh~

Contoh ayat fans ManU yang hilang pedoman desperate nak beli tiket. Pirahhhhhhhhh

Fakta mengenai tiket Malaysia vs ManU

  • Aku beli tiket bernilai RM98 ni ckop utk membuatkan fans ManU di MMU jadikan isu utk mengutuk aku selame beberapa minggu kerana aku fans Arsenal.
  • Training pass patot aku dapat tapi mamat tu tak kasik2. Cibai aku ucapkan kepade Areez sebab die buat business ngan training pass aku. Cis.
  • Hajat awal nak tgk Ronaldo ayam-ayamkan pemain Malaysia, Ronaldo men keeper ke. Tapi die dah blah Real Madrid. Layan drama jepon lagik bagos.
  • Aku berjaya jual tiket dengan harga RM110. Ade la benefit sket dari takde. Sebahagian daripada duit tu tros aku belanjakan topup 'touch n go'. Nampak la berbaloi skettt
  • Sunan berjaya menjual tiket RM98 kepade fans ManU yang sanggop membeli nyer dengan harga RM300. Teros aku terfikir "wtf! bengap jugak kan fans ManU ni?" (no offense, hehehe)
  • Sebab jual tiket ni tadik aku terlepas follow kontraktor telekom continue buat maintenance streamyx kat umah awek cun kat Sekyen 19, Shah Alam. Grrrrrrrr dandan brother ni kluar awal plak buat keje.

1 comments:

  1. Anonymous said...

    hidop Amri yahyah!



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.