School Rumble Da besh!!


Perghhh.... Dalam cuti2 sem ni, penoh lar aku ngan aktiviti rutin aku.. menonton anime sampai pagi.. Aku berjaye dpat anime Bleach, School Rumble, DN angel dan lain2 serta tidak lupe.. Rave yang dpat dari Zogun (tokan hentai) kekekke.... main2 jer... Tapi paling besh aku tgk school rumble mase balik ni... citer die mmg SWEEEEEEEEEEEEET giler!! walopon aku bkan mat jiwang.. tapi citer ni agak menyayat hati.. chewah!! x de r... sbb ni citer lawak.. so aku minat r.. walopon bodo2 skit, tapi lawak... hehehe... tapi bleach bleh tahan gak.. cume aku malas tunggu episod baru.. penat dowh baru 64 episode.. kalo naruto jgn ckap la.. bile ntah nak sasuke muncul balik.. ntah2 aku graduate baru abeh... muahahahhaha!!

Saye FlipOff melaporkan dari depan computer kat umah... Sekian.. Terime kaseh..

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.