Tajuk hari ni plak cibai cibai

bohsan sial balik shah alam...
hari kedua dah kene tahan ngan polis sbb x pakai helmet mase balik umah pitek kat 24 ngan azhar... selamat polis baik.. die kasi lepas sbb road tax aku dah lame mati... hua hua hua... aku punye bodo hari tu x le dilupekan.. kalo mau RM100+ ilang... x mo naik moto dah camni... kete lar skrg!!

pastu dah lar kene tiap2 hari suf 12 dailypro ni... ingat senang... rupenye susah gak..
kene pegi umah pitek, pegi cc, adehhhhhhhhhh... tibe2 baru aku tau umah aku tepon dah x kene potong... tros laju aku gune dial up nyer connection.. paling cibai nyer pesal friendster aku ntah image aku dapat smua cam sial semenjak aku heal virus ari tu... cam page bdak2...
meh tgk skit.. bukan salah firefox aku... letih.... pi lar mampos

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.