Hampenyerrrrr...

hampenyer.....

mule2 dgn sukan lu, baru2 spirulina kalah ngan seryes fc.. kalah last minutes, tu je attack dorang tros gol. Aku rase mmg takde luck langsung. Biler dah kalah, smua nak kutuk aku "kenape tak score?", kenape awak tak try sendiri main?. Itu belom lagik masok dalam problem player yg aku malas nak luahkan dan buat aku stress je maen bola. Selame ni aku rase aku give full commitment kat team spirulina nih, TAPI APE YANG AKU DAPAT? menang ape2 pon takde lagik. Tu aku rase cam buang mase + duit je turon training masok league. Tapi, aku kesian kat manager je aku stay lagik spirulina fc ni. Aku men dota2 tiap2 hari masok tournament pon menang gak, ade lar nampak berbaloi nyer dari tak menang pape.

citer pasal dota, aku sedeh sbb teammate aku smua dah lari masok team lain. abes cuti mid break ni ade mmu closed tournament, skali aku rupenyer2 takde team. Teammate lame pon dah lari team lain, team lain pon x nak invite aku maen. Aku tau aku tak tunjukkan performance yang bagos previous tournament. Aku terase kecewa giler, nak quit men dota pon ade. Oh! itu agak mustahil kerana aku bukan bdak skema yang mengadap buku setiap mase dan aku have fun maen dota bersama kawan2ku walopon dota ini penoh ngan cibai-cibai racist serta noob-noob pro-selfclaimer.

citer pasal pelajaran lak, aku kuat ponteng akhir2 ni dan umumkan cuti sendiri(kalo mak bapak aku tau mampos aku). Sebab amek mini project ni, aku rase hidop aku mule tak tentu arah memikirkan camne nak enchance project ni. Kelas byk miss, midterm hancor walopon aku rase dah prepare ari tu. Haih, kenape lar jadi camni. Pergi meeting YTM tu buat cuak biler die umumkan sistem "replacement and terminate". Aku cuak sbb cgpa aku bukan nyer tinggi sgt, tapi ckop lar utk lebeh tahap minimum YTM tetapkan. 1 mistake, gg!..

Haih aku rase blom puas lagik nak tulis pasal problem aku. Tapi tu jer la aku dpat pk kan skrg. sekian.

0 comments:



Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.